Kétféle önként vállalt jótállást (garanciát) biztosít a Szolgáltató.

Ezek közös szabálya, hogy a jótállás az adott jótállás feltételei szerinti javítási feladatok elvégzésére kötelezi Szolgáltatót, pénz visszafizetésére nem ad jogalapot.

Fontosnak tartjuk kiemelni, hogy a Slim Store védőfóliák funkciója a mobil eszközök kijelzőjének, hátlapjának védelme karcok, szennyeződések és más kisebb mechanikai sérülések ellen.

A Slim Store védőfólia anyaga egy speciálisan rugalmas és ellenálló fólia, mely képes elnyelni a fizikai behatások egy részét, ugyanakkor előfordulhatnak az eszköz kijelzőjére/hátlapjára érkező olyan külső hatások, melyek esetében a védőfólia nem garantál teljeskörű védelmet.

A védőfólia szerepe a készülékekben előforduló károk, sérülések mérséklése, de sem a gyártó, sem a forgalmazó nem tesz olyan ígéretet, miszerint a Slim Store védőfólia erős külső fizikai hatások ellenére is minden körülmények között megóvja a készüléket az esetlegesen bekövetkező sérülésektől.

A Slim Store Kft. önként vállalt garanciális szolgáltatásai:

Törés garancia:

  • Ha a Slim (Privacy, UV) fólia alatt betörik a telefon kijelzője, cégünk ingyenes kijelzőcserét biztosít partnercégüknél.
  • Ha a Slim (HD) fólia vagy Slim (Magsafe Case, Pro Case, Slim Case) tok alatt betörik a telefon hátlapja, cégünk ingyenes hátlapcserét biztosít partnercégüknél.

 

Slim Store garancia feltételei:

A vásárlás előtt munkatársaink a helyszínen fotókat készítenek a telefon azon felületeiről, amelyre a Slim Store fólia és/vagy Slim Store tok felkerül. A telefon kijelzőjének és hátlapjának mind a 4 sarkáról készülnek fotók, amin jól látható, hogy a kijelzőn vagy a hátlapi felületen nem volt törés vagy repedés. Amennyiben a vásárlás előtt már törött/repedt a kijelző vagy a hátlap felülete, abban az esetben a szolgáltató NEM vállal garanciát!

A Slim Store garancia szolgáltatás keretében a Szolgáltató arra vállal kötelezettséget, hogy a Termékek regisztrációjától számított 1 (egy) éves időtartamon belül legfeljebb 1 (egy) alkalommal kicseréli az érintett mobiltelefon kijelzőjét, amennyiben az közvetlenül azért sérül meg, mert a Termékek (Slim Store fólia és/vagy Slim Store tok) a rendeltetésszerű használat során bekövetkezett ütéstől vagy egyéb sérüléstől nem védte meg. Miután a szerviz átveszi a készüléket a futártól, a kicsomagolást és a tesztfolyamatot videóra rögzítik, amit a garanciára jogosult ügyfél megkap e-mailben. A kicsomagolás után a szakértői csapat megvizsgálja a készüléket, és vállaljuk a garanciát amennyiben bebizonyosodik, hogy normál használat közben sérült meg a készülék. Normál használatnak tekintendő például, ha autóból kiszállás esetén kiesik a telefon vagy véletlenül leesik az asztalról a padlóra. A Szolgáltató maximum 3 méter magasságból történő esésig vállalja a garanciát. Nem minősül normál felhasználásnak például, de nem kizárólagosan, ha kalapáccsal vagy egyéb eszközzel szándékosan betörik a kijelzőt, vagy erősen földhöz vágják a készüléket.

A Slim Store jótállás kizárólag a regisztrációkor megadott mobiltelefon kijelzőjére és hátlapjára vonatkozik. A Szolgáltató a jótállás keretében semmilyen kötelezettséget nem vállal a mobiltelefon egyéb részeinek javítására. A jótállás nem vonatkozik a készülék melléksérüléseire, illetve egyéb belső sérüléseire. A hátsó kamera lencse sérülésére nem vállalunk garanciát. A Szolgáltató kizárólag a telefon kijelzőjének és hátlapjának törésére és annak cseréjére vállalja a garanciát.

A garanciális szolgáltatás érvényesítése:

Amennyiben szeretné érvényesíteni a Slim Store garanciát, kérjük, írjon a garancia@slimstore.hu e-mail címre. Az e-mailben csatoljon olyan fotót, ahol jól látható a törés a telefonon. Ezután munkatársaink 1-2 munkanapon belül felveszik Önnel a kapcsolatot, és a szerviz az előre egyeztetett napon futárt küld a készülékért. A szerviz ezután kicseréli a kijelzőt vagy a hátlapot, majd 3-5 munkanapon belül a futár visszaviszi a készüléket.

Ha készülékén betört a kijelző vagy a hátlap, semmiképpen ne távolítsa el a fóliát a sérült felületről! Mivel a fólia rugalmas anyagból van, nem tud eltörni. Tehát ha repedést lát a kijelzőn vagy a hátlapon, akkor biztos, hogy a kijelző üvege sérült meg.

Ha a fóliát eltávolítja a kijelzőről vagy a hátlapról, a Slim Store garancia elveszti érvényességét! Ha Slim Store tokot vásárolt, abban a tokban kell lennie a készüléknek, mikor átadja a futárnak.

Szervizes munkatársaink így tudják csak azonosítani, hogy a törés pillanatában valóban Slim Store fólia (Privacy, UV, HD) vagy Slim Store tok volt a sérült felületen.

A Szolgáltató nem vállalja, hogy minden esetben gyári kijelzőre, hátlapra cseréli a törött felületet. Előfordulhat, hogy a kijelző vagy hátlapi csere után hibaüzenetet jelez a telefon, ez független attól, hogy gyári vagy utángyártott üvegre cseréljük a kijelzőt. Ez a használatot nem befolyásolja, hiszen csak a beállításokban látszódik.

A Slim Store Kft. csak a törésre vállal garanciát! Tehát a telefon minden más hibájára, meghibásodásra NEM érvényes a Slim Store garancia.

10 napos fólia cseregarancia:

Ha a Szolgáltatótól vásárolt fólia 10 munkanapon belül fellevegősödik, hozza vissza az üzletbe a vásárlást igazoló dokumentummal (blokk) együtt, és díjmentesen kicseréljük a fóliát.

A vásárlással elfogadta a garanciális feltételeket.